felicia <3 mathilda

rubriken säger allt jag älskar min bästavän felicia hellgren <3


Idag var jag hemma från skolan kände mig hängig och allt :/
men jag ska vila upp mig och ta och besöka min säng så jag är pigg imorgon, det är ju trots allt sista dagen innan lovet !
och juste jag har glömt att berätta att vi kom 3a på tävlingen grymt !
Vårat mini lag som vi tävlade mot också kom 1a :D
Så jäkla grymma !
Men iallafall så efter terminen kommer vi alla splitras i gruppen :( För vissa ska gå upp i RM och vissa ska gå i förberedande RM, jag kommer att gå i RM :)
Längtar som faaaaaaaaaaa, men iallafall ska ta å besöka sängen å städa nu -,-



hare bra pussar !



OCh ps, jag kan lägga in filmen på hopp sen från juluppvisningen om någon vill ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0